ان كنت ناسى افكرك Sej donaL oci ac540gEe0danFf Vv 5
ان كنت ناسى
- كلمات : محمد على احمد
- ألحان : رياض السنباطى
- غناء : هدى سلطان
- انتاج : 1956
كلماتها[تعديل]
ان كنت ناسى .. افكرك
ياما كان غرامى .. بيسهرك
وكان بعادي .. بيحيرك .. بيحيرك .. بيحيرك
وان كنت ناسي .. افكرك
افكرك بالليل وشجونك
واحلفلك عالشوق بعيونك
وفرحتك وانت بتحكي .. قصة هوايا
ولوعتك وانت بتشكي .. من طول اسايا
وكان غرامي بيسهرك
وكان بعادي بيحيرك
وان كنت ناسي .. افكرك
بدلت ودك ليه .. ليه بالاسيه
وكنت قبلَ بتخاف عليه
اعيش معاك فى غرامي
وارضى المقدر
بين فرحتي واوهامي
واحلم .. وافكر
ياما كان غرامي بيسهرك
وكان بعادي بيحيرك
وان كنت ناسي .. افكرك